خرید کیف عمده از قشم Secrets

Wiki Article

در سال‌های اخیر انواع کیف‌های کمری در بازار بسیار مورد توجه آقایان و خانم‌ها قرار گرفته است. این کیف‌ها با اندازه کوچک خود و راحتی در استفاده به سرعت محبوبیت یافتند.

آدرس بازار مولوی: تهران، خیابان اردستانی، محله شهید هرندی

یه سری عمده فروشی های لباس زنانه فورسیزن هستن که قیمتاش خیلی مناسبه

صاحب این پاساژ در مورد مغازه‌داران پاساژ علاءالدین می‌گوید: «اینجا کاسب‌ها، سود کم می‌گیرند ولی در عوض زیاد می‌فروشند. این یک نوع استراتژی برای فتح بازار است.» در پاساژ علاءالدین هر نوع کالایی که بخواهید، آن هم از هر برندی پیدا کنید.

شما دوستان و همراهان گرامی می توانید جهت مشاهده کامل نمونه کار ها عضو کانال تلگرامی تولیدی کیف تهران بگ شوید.جهت عضویت روی تصویر آبی رنگ کلیک کنید.باتشکر

امکان خرید اینترنتی و تلفنی محصولات وجود دارد. می‌توانید حضوری هم لباس‌ها را ببینید.

آدرس تولیدی ارزان قیمت آنا: عبدل آباد، خیابان ماهان، کوچه سلطانی، کوچه خانمحمدی، پلاک۴

اگر به بازار بروید و پرس و جو کنید، آدرس خیلی‌هایشان را پیدا خواهید کرد. اما اگر از قبل بشناسید که کجا می‌روید، کارتان کمی راحت‌تر می‌شود.

خیابان صف که قدیمی‌ترها آن را به اسم خیابان سپه سالار هم می‌شناسند، یک خیابان نسبتاً طولانی است که سنگ فرش شده. همین که ماشین و موتور از این خیابان رد نمی‌شود و فقط کسانی که قرار است کفش بخرند به آن سر می‌زنند، خرید کردن را برای مردم خیلی راحت‌تر می‌کند.

برای خرید کیف و کفش عمده هم می‌توانید به بازار بزرگ بروید و هم چهارراه سیروس و خیابان فردوسی.

برای رسیدن به بازار بین الحرمین کافیست خودتان را به مترو پانزده خرداد برسانید. هنگامی که از مترو خارج شدید، به سمت بازار تهران حرکت کنید، چند صد متر جلوتر، هنگامی که به مسجد امام خمینی رسیدید، وارد پله نوروزخان شوید.

حالا باید ببینیم برای هر نوع از کالا به کدام سمت تهران برویم که هم جیبمان خالی نشود و هم از نظر کیفیت به بهترین نوع get more info برسیم.

علاوه بر کفش، این خیابان بورس کیف هم هست. ست‌های کیف و کفش بسیار عالی در این خیابان پیدا خواهید کرد که قیمت مناسبی هم دارند. زوج های جوان زیادی را در این خیابان خواهید دید که به دنبال پیدا کردن کیف و کفش های عروسی خود هست.

هیچ چیز به جز سابقه ی طولانی و تجربه ی کاری نمی تواند حرفه ای ترین کارگاه تولیدی پخش کیف آرایشی را به شما معرفی کند.

Report this wiki page